Marina Haiduk Wissenschaftliche Mitarbeiterin
The rabab and rebec – two instruments whose body is covered with an animal skin – were among the most important string instruments from the 14th to the 16th centuries.
Haiduk, Marina (2018). Prüfsteine des Betrachters. Felice Brusasorci und die Tradition der pietra di paragone als Bildträger In: Nevidíme, co nevíme: sborník příspěvků z mezinárodní konference studentů doktorských programů = We cannot see what we do not know: the proceedings of the international conference for doctoral students (pp. 81-87). Prag: Katolická teologická fakulta, Univerzita Karlova
Haiduk, Marina (2019). Kat. 6. Giovanni Lanfranco (1582 - 1647) "Venus spielt Harfe (Allegorie der Musik)", 1630 - 1634 In: Wege des Barock. Die Nationalgalerien Barberini Corsini in Rom (pp. 92-93). München: Prestel
Haiduk, Marina (2019). Kat. 3. Carlo Maratta (1625 - 1713) "Kardinal Antonio Barberini", nach 1661 In: Wege des Barock. Die Nationalgalerien Barberini Corsini in Rom (pp. 80-81). München: Prestel
Haiduk, Marina (2019). Kat. 12. Giovanni Lanfranco (1582 - 1647) "Transfiguration", 1627 In: Wege des Barock. Die Nationalgalerien Barberini Corsini in Rom (pp. 104-105). München: Prestel
Haiduk, Marina (2019). Kat. 13. Giovanni Lanfranco: Kreuzigung In: Wege des Barock. Die Nationalgalerien Barberini Corsini in Rom (pp. 106-107). München: Prestel
Haiduk, Marina (2019). Kat. 25. Tommaso Donini (Il Caravaggino): David mit dem Kopf Goliaths In: Wege des Barock. Die Nationalgalerien Barberini Corsini in Rom (pp. 136-137). München: Prestel
Haiduk, Marina (2019). Kat. 48. Astolfo Petrazzi (1580 - 1653) "Der Genius der Künste (Amor als Sieger)", erste Hälfte 17. Jahrhundert In: Wege des Barock. Die Nationalgalerien Barberini Corsini in Rom (pp. 200-201). München: Prestel
We use cookies on our website so that we can optimise and continually improve it for you, and so that we can show you personalised offers on this and other websites. You can find more information on cookies in our Data Protection Declaration.